宇宙超级无敌暴龙战士

我是蛆
一只疯狂蠕动的蛆
迈扣与巴基的狗

GGAD"Thirty-Five Owls" (双语版)4

November 12th, 1951


Gellert,

盖勒特,


It was Aberforth. He blamed me for Ariana's death. I could not bring myself to set the bone.

是阿不福思。他为安娜的死责怪我。是我自己不想把骨头正确归位。


I do not question either your memory or your sanity. We touched, yes; I do not deny it to you, though I keep it a secret from most. We were boys drunk on summer, and I was a fool, playing with power I did not comprehend. What else can I say, Gellert?

我不想对你的记忆和理智发表任何看法。我们曾经亲密过,是的;我不会对你否认这一点,虽然我在大多数人面前一直将这件事保密。我们曾是夏日里迷醉的少年,我那时是个傻瓜,玩弄着自己无法理解的力量。除此之外,我还能说什么呢,盖勒特?


I enclose another book I've been enjoying, with hopes that it will not remind you overmuch of what you've lost.

我随信附上了另一本你可能感兴趣的书,希望它不会让你想起你所失去的东西。


With apologies,

深深的歉意,


[enclosure: The Waves, Virginia Woolf]

[附:海浪, 弗吉尼亚·伍尔夫著 ]

评论

热度(13)